lördag 13 juni 2009

saturday

Lördag. Och som vanligt är jag nyvaken. Fan,jag skulle ju bli bättre på det här att gå upp tidigt.
Jaja. Igår spenderades dagen med Emma. Vi drog till Larsson där Fredde, Kevin, Johan var.
Senare sen kom Beniz och Hallin. Trevligt folk det där.
Fast jag och Emma satt mest i Krilles rum. Aja.
Idag blir det också Emma :) Får väll se vad vi hittar på. Ska nog ta cykeln till henne snart. (Jag är duktig.)
Sen ikväll blir det kanske att dra hem till Krille. Sånt som märks. Annars vet jag inte mer vad jag ska skriva.
Vädret suger, och det ska det väll fortsätta med hela helgen. Men som tur är skulle det bli fint på måndag. Hoppas verkligen på det!
För det är SUMMERHOLIDAY! Snice.
Skolavsltutningen blev inte som väntat. Men hade väll lite kul ändå.
Haha började med att jag kom till Issah runt typ 5-6 nåt sånt. Sen fixade vi oss lite, och Issah är seg som vanligt :)
Sen fick vi skjuts till Feliciah och Erica som var hemma hos Feliciah.
Där satt vi sen och pratade med Feliciahs mamma typ hela kvällen innan vi drog ut en liten stund.
Kom väll hem vid typ halv 1 eller nåt.
Yeye, nu ska jag äta frukost med min lillasyrra, sen ringa Emma.
Have a nice day. Puss.

Inga kommentarer: