söndag 31 maj 2009

THESUNISSHININGJUSTLIKEME,haha

Hey bloggen!Inte bloggat på ett tag,som vanligt då.
Men inte orkat,och ska nog ta bort bloggen. Hade varit roligare om man hade en kamera att ta kort med och lägga ut,men nu är det så att jag inte har det. Har inte hunnit med speciellt mycket i helgen. Har inte orkat göra någonting typ. Hela fredagen spenderades med Felicia iallafall. Mys med film och så. Sen kom Aner,Freddy och Kim förbi en stund. Dom drog väll runt halv ett eller något,och vi somnade runt tre.
Lördagen spenderade jag med Felicia först, sola!Honey, du är bara för bra!
Sedan på kvällen kom älskling, film och mys!
Idag har jag och Isak varit och firat Jessica. Tårta och greujer,gött! Sen drog vi till varamon och rökte vattenpipa och lite sånt. Stek som fan.
Träffade lite folk där med,sen följde Danne och Danne mig hem.
Och sen blev det duschen så fort jag kom hem,eftersom att jag hade sand i HELA håret!
Hann även med att träffa min baby idag.

Du är bäst,
lämna mig aldrig


Kan även säga att jag saknar min emma något fruktansvärt nu. Du är bäst honey.



1 kommentar:

Emma. sa...

älskar dig mest felicia <3