söndag 8 mars 2009

FÖR ATT FÅ TIDEN ATT GÅ

40 frågor om en bästa vän

1. Vad heter hon? Nellie Wallinder
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? torsdags tror jag. sug!
4. Vad har hon för hårfärg? brunt
5. Brukar hon färga håret? det har väll hänt
6. Vilka färger har hon haft? haha rosa;)nej men för det mesta brunt.
7. Vad har hon för parfym? don't know really. gott luktar hon iallafall
8. Är hon galen? skojar du eller?
9. Vad är erat första minne? haha,det var nog när vi badade i råsnäss för typ hundra år sedan. och sen alla discon såklart
10. Har ni många minnen ihop? jodå,en hel del!
11. Vart bor hon? motala,typ väster
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej
13. Hur ser hennes klädstil ut? hon klär sig snyggt
14. Vad heter hennes syskon? lisa, linda, dennis, fredrik, matilda, johanna, rebecca & felix. hahaha
15. När träffades ni första gången? jag vet inte riktigt,men det var allt bra längesen
16. Hur träffades ni? genom emma
17. Vad går hon i för sporter? ingen
18. Vad brukar hon göra på helgerna? va med mig såklart;);)haha nemen typ träffa folk
19. Göra efter skolan? va med kompisar i guess
21. Har ni pussats? yes
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja
23. Har hon fräknar? heh ja
24. Har ni kollat på film någon gång? ja?
25. Har ni bråkat någon gång? faktiskt inte
26. Har ni sovit i samma säng? nej,inte samma. tror jag inte
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? hahaha ett antal gånger. hästen<3
28. Har du sett henne gråta? tror det faktiskt
29. Vad gjorde du då? försökte trösta henne?
30. Har du sett henne vara riktigt arg? det med
31. Har hon sett dig gråta? hm,vet inte. kanske
32. Vad ska ni göra i sommar? umgås såklart. varamon vettni
33. Har hon svikit dig någon gång? nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag vet inte vart jag skulle ta vägen. sörja till tusen
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hoppas jag
37. Vad är det bästa med henne? personligheten,humorn,pålitlig
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? hon är bra som hon är
39. Älskar du henne? ja!
40. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? kvittar

Ja,som ni kanske förstår så har jag tråkigt,och så saknar jag nellie så in i helvete.
Nu ska jag sova snart. Godnatt

4 kommentarer:

Unknown sa...

taskig du är jag som trodde jag va din bästa vän haha;o

nelliewallinder sa...

Ahhhw! du är så jävla bäst!
jag är så jävla glad för att få träffa dig gumman! lämna mig aldrig.
du är mitt livs viktigaste del.
och den delen kommer ingen kunna nå! jag älskar dig bästa vän ända tills döden skiljer oss åt! <3

feliciajohansson. sa...

kiim; haha men du får väll komma tvåa då kimmen;);)

feliciajohansson. sa...

nelliewallinder; du är bättre än så hjärtat. i will never leave you. lämna mig heller aldrig. du har fått mig att må så mycket bättre. och vet du? jag älskar dig. bästis<3