söndag 29 mars 2009

söndag igen

Nej vafan,nu var det en vecka sen jag skrev!
Nu får jag faktiskt skärpa till mig. Bloggen ska fixas,mer bilder ska in och jag ska börja skriva mer. Nu säger jag inte bara det,utan jag menar det verkligen.
Och bara för att jag har bra minne så kommer jag ihåg allt jag gjort i veckan. Och därför ska jag skriva ner det i ett litet inlägg här.
Måndags var jag hos syster som fyllde. Fikade och lite så. Sen drog jag hem och färgade stellas och elins hår. Solade med.
Tisdags var det konfirmation först. Där bjöds det på mackor,chokladpudding och chips. Heh.
Sen drog jag hem och övade till talangjakten.
Onsdags kommer jag fan inte ihåg.
Torsdags var jag på stan med danni och elin,köpte en tröja och lite så. Sen på kvällen kom matte o johan en stund.
Helgen då?
Jo i fredags drog jag hem till danni efter skolan. På kvällen drog vi till ekenäs en stund,sen väster och skulle köpa cola. Haha sen var vi tvungna att gå till stan och ta ringlinjen därifrån för att komma till ekenäs igen. Tog fan två timmar i buss eller något. Sen när vi kom dit drog vi hem lika fort igen. Danni sov hos mig.
Igår sov Danni och Fanny hos mig. Träffade lite folk och så:)
Nu idag åkte dom hem rätt tidigt. Då städade jag och fixade lite för att sedan dra hem till pappa.
Sen kom freddy en stund.
Nu har vi precis vart hos kristin och dom o ätit. Skulle egentligen behöva läsa 300 sidor i boken,men orkar verkligen inte det idag.
Så nu ska jag duscha och så. Sen sova. Galet trött alltså.
Hoppas på att det blir flytt snart med:)
Har dessutom slutat platta håret med!Den ni. Jag är bra.



Bloggen fixar jag någon dag i veckan. Bilder kommer även då.

KISSES

Inga kommentarer: