onsdag 11 mars 2009

GITARRÖVANDE

Gitarr in my heart!haha.
Idag kom maja till mig en sväng efter skolan,gitarren hade hon med sig. Och så försökte hon lära mig att spela. Det gick...mindre bra om man säger så.
Men om ett år ska jag vara superbra,och om tre år ska jag vara världskänd och tjäna miljoner,på just att spela gitarr,eller hur var det nu igen linus?höhö.
Nevars,ska inte överdriva. Men det går framåt.
Det ska bli mitt nya löfte,att lära mig att spela gitarr.
En joggingtur har jag även hunnit med. Det var..kallt och jobbigt. Blev dock inte en så speciellt lång joggingtur men,det är alltid något.
Har tillochmed hunnit med att plugga idag,den ni!Känner mig duktig.
Och jag får mitt första MVG till våren med,i textilslöjd. Im the greatest,im the greatest.
För övrigt saknar jag Nellie och Danni. Men dom spenderar jag helgen med,wihu.
Ska fortsätta med mitt gitarrövande. See ya.

KISSES.

Inga kommentarer: