fredag 1 maj 2009

första maj

alla förändras, det har även jag gjort. både till det yttre och inre. men jag kommer alltid att vara samma gamla felicia.
döm aldrig någon för utsidan, utan lär känna personen först.
det är en sak jag har lärt mig nu.

day after day, dagarna bara rullar på. jag vill inte ens tänka på framtiden. jag lever i nuet.

gårdagen var väll sådär. rocka fett suger verkligen. och vi kom nästan sist, men who cares. det är bara rocka fett lixom. det gick åt helvete iallafall.
whatever.
var iallafall nästan död när jag kom hem, så det blev att gå o lägga mig direkt.
idag har jag inte hunnit med att göra mycket,bara typ träffat hallinen en stund:)tack för pratstunden!
nu sitter jag iallafall i mantorp,och sover även här inatt. inte direkt kul,men ändå ganska skönt att komma bort ifrån motala en stund.
saknar för övrigt min robert jävligt mycket,trots att jag träffade honom igår.

du är mitt allt robert, utan dig klarar jag ingenting.

Inga kommentarer: