måndag 11 maj 2009

MÅNDAG

det är måndag igen, och det betyder skola. så jävla fucking skoltrött!orkar ingenting alltså,fyfan.
skönt med sommarlov snart iallafall. inte så långt kvar,men såhär nu i slutet brukar det vara mycket, och det är det med kan jag lova.
måste först och främst bli klar med den där jävla hemskrivningen,och det gör man ju inte i en handvändning direkt.
kan iallafall för övrigt säga att mitt liv är rätt så perfekt just nu:)
finaste pojkvännen och de bästa vännerna. enda nackdelen är att jag saknar gamla tider och mycket folk.
idag har dagen spenderats med emma och danni. har även färgat mitt hår,så är mörkbrunhårig nu igen!
nu hinner jag inte skriva mera,ska duscha och sen sova.
GODNATT

måste bara säga att jag har dom allra bästa vännerna!jag älskar er.
och även världens bästa pojkvän,utan dig,ingen felicia.

Inga kommentarer: