måndag 6 juli 2009

7 juli!

Bra på uppdatering? Hm, vänta lite, 1...2....NAE. (Älskar emlis skämt så jävla hårt!)
Kommer fan inte ens ihåg senaste gången jag skrev, men men.
Den här veckan har jag i princip spenderat med Danni. Kanske kan börja med torsdagen?
Jag va med Danni, sen träffade vi Hampuz och Emil en sväng, vi drog till jerusalem, men hittade ingen rolig där, så vi drog hem igen. Hampuz är läskig på sin moppe, jaop.
Sen träffade vi Nellie och Jennie en stund. Just ja, sen Freddy och Aner en sväng med ja, det får vi inte glömma att skriva dit.
Fredagen spenderade jag med Emma och folket i varamon.
I lördags satt vi vid strömmen som vanligt med folk. Jag badade fan, fett nice. Sen träffade vi även Fanny, Dannis kusin. Efter det drog vi till Sonny där han, Rasmus och Jeppe var. Emma och Danni sov hos mig. Söndagen spenderade jag och Danni med Danne. Fett nice. The day with the D's.
Idag, eller ah, igår blir det väll?Var en regnig och fett tråkig dag. Men kvällen blev rätt nice ändå faktiskt, tillslut. Nu ska jag snart sova, vilket jag verkligen behöver, eftersom att jag gick upp före sex idag bara för att lämna in moppen på service. Icke så jävla nice.
Bilder från öland lägger jag in den dagen jag hittar kamerasladden. Godnatt.

Jag saknar dig ska du veta.

Inga kommentarer: