fredag 10 juli 2009

KLAGINLÄGG


Saknar älskling, kom hem!


Sitter här, har verkligen ingenting att göra, så tänkte att jag skulle skriva ett kort inlägg.
Klaginlägg får det bli.
Saker som stör mig:

  • Jag är så jävla godissugen och hungrig, men finns inget att äta och jag har inga pengar!
  • Jag vill inte att robert ska vara i loftahammar, för där är en jävla horig fittunge som heter sofie som flörtar med honom (intressant fakta, jag vet)
  • Jag vill inte åka till gotland imorrn, för jag saknar Emma och många andra.

  • Jag ska upp tidigt imorrn bara för att åka bil hela dagen

  • Jag har tappat min mobil i vattnet, och därför funkar inte mitt minneskort som jag hade säkert över 100 låtar på (ingen musik i bilen imorrn)
Okej, bra saker då? Nae, finns inga såna just nu!
Haha, vilken klagare jag är. Aja, sånt är livet. Hejdå.

Inga kommentarer: