onsdag 8 juli 2009

9 juli!

Wow, jag har blivit bättre på att uppdatera, jag gör framsteg fan! Dagen har spenderats med Emmzi, kanon som alltid. Skulle egentligen åkt till grönan idag, men blev inte så eftersom att min syrra låg och spydde imorse när jag vaknade. Så jag vaknade typ halv sex i onödan, och har varit vaken sen dess, eller nja, somade till en stund i soffan då, men det räknas knappt. Så det blir grönan nästa vecka jag kommer till pappa istället. Men däremot blir det att åka till gotland i helgen, ska bli skönt att komma ifrån motala en stund faktiskt.
Bastade idag med, kan säga att det var riktigt skönt, så blir nog antagligen att basta imorrn med, haha för alla som ville veta!


'Det här funkar inte längre, jag klarar inte mer. Jag behöver dig vid min sida, robert'

'Önskar allt var som förr.'

Inga kommentarer: