måndag 20 april 2009

20 april

ROBERT <3

dagen har spenderats med alla möjliga. skolan var rätt rolig idag faktiskt, trots att jag,felicia,felicia och ljaman fick gå längre än alla andra på idrotten:(
haha cepe.
aja, efter skolan drog iallafall jag,issah,feliciah,felicia och danni till med eller utan. satt typ där och vänta på felicias mamma, som tog typ hundra år.
sen när hon kom åt vi iallafall.
ja åt två stora jävla kakor, haha fettttt.
sen drog jag hem för att få ännu mera fika när vi firade alice.
gott?nej, inte direkt. haha.
sen iallafall kom robert,johan och pp en stund. kollade film och lite så, sen drog vi hem till pp en stund innan vi drog och åkte lite bil. sen skjutsade dom hem mig o nu sitter ja här.
känner mig typ som värsta berget eller nåt,haha;o
blev iallafall inget sola idag, så det får bli typ torsdag eller nåt sånt.
imorrn blir det iallafall vadstena tror ja?roligtroligt.
nu ska jag sova för jag är trött. heyyys.

och du ska veta att jag inte saknar dig heller:)
efter allt du gjort och sagt kan man ju bara inte sakna en sån människa som du.
have a good life.

Inga kommentarer: