söndag 19 april 2009

chilldag idag. söndagar är alltid chilldagar, men fett tråkiga allihopa.

den här söndagen har iallafall spenderats med danni och folk.
först kom danni till mig typ vid 1 eller nåt och satt och tjocka sig med mc donald's. sen fixade jag mig och vi drog ut en sväng. sen mötte vi jhennifer och satt typ vid ica en sväng innan vi drog in till toan och fixade oss lite.
efter det drog vi till robert där vi skulle hämta hennes mobil som var helt jävla borta, haha;o
och där fanns även en jävligt tjatig terno,haha!
sen gick ja, jhennifer och danni för att möta issah vid charlottenborgskolan.
sen åkte vi moppe ner till donken, och fyfan va läskigt det var!
jävla matte och beniz körde som två idioter,haha fyfan.
där satt vi iallafall och chillade tills issah drog hem, och sen drog även danni.
då tog jag,emma och jhennifer bussen till robert igen,eftersom att dom drog hem utan oss.
där blev det o kolla film o chillla.
nu är jag hemma och trött som fan fortfarande!
imorrn blir det att sola och sen fira alice på kvällen.
skriver mer då. och här är lite bilder från lägret. blev inte mycket kort tagna men.







bjuder som fan på bilden!



tack för en trevlig helg tjejor





robert hjärta felicia

Inga kommentarer: