lördag 4 april 2009

Kom precis hem från danni. Sovit där inatt,mysigt. Trots att danni inte vart på bästa humöret;)Haha mobbarN!
Inatt sover hon nog hos mig,och förhoppningsvis träffar vi nellie som jag saknar massa massa!
Och så måste jag bara säga att elin,jag kommer alltid finnas här för dig. Vet att du har det svårt nu,och jag stöttar dig till 100 %!
Jag är glad,våren är här förfan!! Har faktiskt tillochmed legat i bikini idag på studsmattan en stund och solat!Fyfan vad skönt säger jag bara.
Nej ni,nu har jag fått tag på danni och jag ska nog träffa henne snart,så nu måste jag klä på mig.
Vet att jag lovade att jag skulle lägga upp en video. Men det blir nog antingen senare idag eller imorrn isåfall.
Haha har inte ens någon bra,men en liten kort som danni spelade in!
Förresten så hoppas jag på att få en systemkamera i födelsedagspresent,och då blir det att fota massor massor. Bilder varje dag;)

KISSES

Inga kommentarer: