tisdag 28 april 2009

för tillfället ser bloggen förjävlig ut, men ska fixa en ny header, och försöka få ordning på den så fort som möjligt.
idag har jag inget att skriva, slapp skoldag!men tråkig dag iallafall. känns som att dagarna bara rinner iväg, och jag är inte med överhuvudtaget. vill bara ha sommarlov!
torsdag är jag inte alls pepp på, har ingenting att ha på mig överhuvetaget.
usch, men det blir nog bra hoppas jag.
blir nice att få träffa nellie då iallafall!fan vad jag saknar dig honey.
jag saknar våra tider. fdn<3 i love u.
nu ska jag ta o hitta på något. nås kanske möjligtvis på mobilen:)

KISSES

second chances they don't ever matter, people never change

1 kommentar:

nelliewallinder sa...

jag saknar dig så obeskrivligt mycket!
du är bättre än allt!
vill ha tillbaka det vi hade du, jag & danni!
då det var som bäst.
jag älskar er mer än mest!
<3