söndag 12 april 2009

hello sunday

Känner att det blir mycket skrivande på söndagar och inget den resterande veckan. Har inte mycket tid för att sitta vid datorn. Man vill ju bara vara ute i fina vädret.
Våren är här,finally. Så jävla underbart.
Veckan har varit kanon. Spenderats med folk. Mysigt har det varit med.
Igår åt vi lite påskmiddag och så med släkten,inte alls för roligt. Men det är väll sånt man får stå ut med när det är påsk.
Sen sov iallafall Emma hos mig,som på alla släktträffar vi har,haha. Vi träffade även Robert,Dildo,Emma och Jennie en sväng. Sen drog vi hem till mig och spelade guitar hero 3<3
Påminner så jävla mycket om sommaren 08. Anyway.
Inatt sover jag i mantorp. Inte varit här på ett bra tag.
Påskmiddag och godis även idag. Börjar bli rätt trött påt. Men imorrn så blir det godisförbud.
Fem veckor,klarar vi det Jessica?
Ska även börja springa nu,så jag får fin kropp nu till sommaren!
Allt för mig,nu ska jag hjälpa till lite med maten I think.
Och den här veckan blir det bilder och inlägg,jag lovar den här gången;)
Haha.

Får bli den bilden bara för att jag saknar Felicia och Elin!
Kan även säga att jag saknar Isak och Jessica galet mycket.
Och en hel del andra med.
Skönt att skolan börjar snart så man får träffa en del folk igen,faktiskt.

KISSES

Inga kommentarer: