måndag 27 april 2009

27 april

jag trodde aldrig att jag skulle säga det här,men jag hatar dig.

dagen har varken börjat eller slutat bra,så man kan säga att det här har varit en rätt dålig dag faktiskt.
först och främst så hade vi ju inga direkt roliga lektioner, och heller inga direkt roliga raster.
sen så ramlade jag påväg till idrotten, så jag var tvungen att dra hem och byta byxor.
typiskt mig.
har iallafall fått två par nya skor av min far idag. ett par till konfirmationen, och ett par till vardags. kan ju inte påstå att dom var speciellt snygga, men dom duger sålänge.
nu är det iallafall inte långt kvar till konfirmationsdagen, jag längtar fan.
kan ju även säga att det inte är långt kvar till rocka fett, och jag ska då vara med och sjunga tillsammans med mina bro's!
kom dit och kolla vetja;)
woho,det var allt för mig!
hejdå

lämna mig aldrig

Inga kommentarer: